The best thing ever that I had ❤

Aku kenal korang sejak skolah rendah .
Tapi time tu kita tak kenal rapat .
Bila masuk skolah menengah , sekepala .Dari first skema tudung labuh , stokin paras lutut , sampai jadi tudung pendek , stokin pun macam tak pakai kan . selekeh gila bila ingat balik . haha. Nak dekat spm , baru jadi manusia balik , tudung labuh .
Kita duduk satu flat , cuma zue ngan mai je blok lain . Terasing sikit . Hahaha . Aku ingat lagi tiap kali exam , pukul 4 pagi dh ada kat luar rumah aku .
konon nak menghafal . Bila ada lipas , aku jerit kemain bising lagi.
padahal pkul 4 tu orang tengah syok tido . Tak fikir perasaan jiran . Hahaa.
Ingat lagi tak yang kita balik sama jalan kaki pastu kena kejar anjing gila ?
Ingat lagi tak bila waktu rehat , kite akan duduk kat ruang legar pastu buat bulatan ?
Ingat lagi tak kita sibuk buat mural kat bilik spbt sampai aku jatuh tangga sebab nak lari dari lebah ? Ingat lagi tak perangai malas korang yg liat nak pegi koko ? Ingat lagi tak masing-masing ada simpan cermin dalam pencilbox pastu bila time cikgu mengajar kat depan , korang sibuk betulkan tudung bajet tudung nak tegak perfect jerr ?
Hahahahaha .
Paling takboleh lupa bila korang dah start buat lawak bangang .
Ruzi dengan kasut tersangkut kat besi longkang , dengan ayu yg kena taik burung kat tudung masa nak gi skolah , mai avatar , zue yg suka klua masuk tandas tengok cermin ,
Ika dengan dila pandai seni , slalu bagi aku jeles sampai kekadang aku kutuk diri aku untuk lebih pandai dari korang . hahaha .Semua tak boleh lupa . Kadang bila ingat balik , sedih pun ada .
Aku rindu zaman kita jadi pengawas spbt .muka aku je org akan ingat bila time nak kutip hutang denda buku teks kan . hahaha . Allah , rindu weh . rindu sangatsangat .

Alhamdulillah .. Bila habis je skolah , kite sama je macam dulu tapi tak selalu jumpa sebab masing² busy . Aku study sini , kau study sana , kau pulak keje .. Bila dah jumpa , kemain panjang je kita nak borak . Patut sediakan list cite apa nak borak . hahaha .
Aku sayang korang sangat weh . Even dah jumpa banyak mana kawan baru pun , korang yg the best . Bila aku rasa sedih , korang akan tanya - Nana kau okay ? . Im appreciate that .
Korang faham aku . Memang kadang tak sependapat , tapi kita tak gaduh .
. Korang slalu bagi aku semangat tinggi gunung . kasih sayang tu melimpah ruah .
Susah nak jumpa kawan yg setia mcm korang . Aku bersyukur sangat sebab Allah hadiahkan korang bidadari aku bila aku sangat memerlukan ruang utk aku kongsi suka duka aku , jatuh bangun hidup aku , brokenheart aku . hahaha . Aku tak perlukan ramai kawan , aku hanya perlukan sahabat yang faham aku , yang selalu dakap aku bila aku rasa perit sangat , yang akan nangis dengan aku bila aku tak mampu tahan sakit , yang sanggup dengar bebelan aku bila aku tengah marah , yang terima buruk baik aku , yang akan jadi sama gila macam aku bila gelak tak ingat dunia . Kawan tu datang dan pergi . Sahabat tu yang selalu ada , sukar dicari ganti . Macam² kisah hidup aku korang tahu . Korang yang warnai hidup aku sejak aku skolah menengah lagi . Mungkin lepas ni kongsi masalah anak pula bila lepas kahwin nanti . Ahahaha . InshaAllah .

Moga Allah selalu jaga korang . Moga bahagia dan cinta selalu ada disisi korang .I love you guys .. i love you to the moon and never return back

Ulasan

Catatan Popular